Головна  →  Новини  →  20 серпня 2018

Киянам нагадали, чому треба передавати показники лічильників гарячої води навіть тим, хто нею не користується

Киянам нагадали, чому треба передавати показники лічильників гарячої води навіть тим, хто нею не користується

Киянам нагадують, що для коректного нарахування плати за воду необхідно передавати показання лічильників з 10-го числа по останній день поточного місяця.

Водночас, ПрАТ «АК «Київводоканал» постачає холодну воду та очищує стоки як холодного, так і гарячого водовідведення. Тому показники лічильника гарячої води необхідно передавати як до КП «Київтепленерго», так і до «Київводоканалу» – для формування нарахувань за її відведення. Якщо ви не відправили показники вчасно, або робите це нерегулярно, то нарахування проводиться з розрахунку середніх норм споживання, - зазначили в компаії.

Для тих, хто не користуєтеся гарячою водою, є два варіанти:

  • передавати однакові показники лічильника (вказуючи на відсутність споживання);
  • опломбувати вентиль гарячої води, отримавши відповідний акт. У такому випадку нарахування взагалі не проводитиметься.

Нарахування послуг з централізованого постачання та відведення холодної води, а також з відведення гарячої води здійснюється відповідно до показників лічильників, переданих в попередньому місяці. Надсилати їх можна у будь-який зручний спосіб:

  1. через «Особистий кабінет»;
  2. на головній сторінці сайту kiev.ua, натиснувши на кнопку «Надати показники»;
  3. за допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram», приєднавши їх до аккаунту «Київводоканал».
  4. записати показники у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах;
  5. у сервісних центрах ЦКС;
  6. за телефоном контакт-центру «Київводоканалу»: (044) 202-02-02 або комунального концерну «Центр комунального сервісу»: (044) 247-40-40.

За інформацією  https://vechirniykiev.com.ua/

Перейти до спискуВерсiя для друку

 


  

 Консультації з громадськістю