Головна  →  Новини  →  31 липня 2017

Відбулась апаратна нарада під керівництвом голови району Наталії Бондар

Відбулась апаратна нарада під керівництвом голови району Наталії Бондар

Сьогодні в Голосіївській райдержадміністрації під керівництвом голови району Наталії Бондар відбулась підсумкова апаратна нарада за участю керівників структурних підрозділів та комунальних служб району.

Начальник відділу організації діловодства та контролю райдержадміністрації Дмитро Криворучко поінформував присутніх про виконання указів, розпоряджень доручень Президента України, інших директивних документів та службової кореспонденції Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації у I півріччі 2017 року. Так, системою електронного документообігу АСКОД за перше півріччя 2017 ріку зафіксовано 24956 документів, що на 4,5 % більше ніж за відповідний період минулого ріку: отримано вхідної кореспонденції – 10264 одиниць, опрацьовано вихідної кореспонденції – 8149 одиниць (детальний звіт).

Про підсумки роботи із зверненнями громадян I півріччя 2017 року доповіла начальник відділу роботи зі зверненнями громадян Олена Чернєцова. Так, протягом звітного періоду до Голосіївської РДА надійшло на розгляд 1961 звернення громадян (на 22% менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року). З урахуванням колективних звернень, протягом звітного періоду до райдержадміністрації звернулось 15238 громадян, які у своїх зверненнях порушили в загальній кількості 2173 питання.

Звернення, що надійшли на адресу адміністрації, розподілились на:  заяви – 1844 ( 94 %), скарги – 111 ( 5,7 %), пропозиції – 6 ( 0,3 %). За результатом розгляду звернень громадян було: вирішено позитивно – 39 звернень (2 %); надані роз’яснення – на 1721звернення ( 88 %); надіслано за належністю та закрито «до справи» – 38 звернень (2 %); перебувають на розгляді відповідно до встановлених термінів 163 звернення (8 %) – термін не минув (детальніша інформація).

На завершення наради Наталія Володимирівна наголосила на необхідності покращення виконавської дисципліни, якісному опрацюванні звернень, що надходять від громадян за «гарячою телефонною лінією» 1551 та інші питання функціонування районного господарства.

Перейти до спискуВерсiя для друку

 

Новини Центру надання адмін. послуг