Головна  →  Новини  →  8 червня 2016

Керівництво району оперативно реагує на звернення мешканців

Керівництво району оперативно реагує на звернення мешканців

Районна влада налаштована на діалог  та й голосіївці активно користуються можливостями поспілкуватись з керівництвом району на виїзних, особистих прийомах, «гарячих» телефонних лініях, які проводяться постійно, відповідно до графіка.

Так, у вівторок на особистому прийомі у очільниці району Наталії Бондар мешканці району озвучили свої проблемні питання, а вже сьогодні Наталія Володимирівна разом з  керівником  КП “Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва" Наталією Латанюк здійснили об’їзд кількох таких об’єктів.

Так, враховуючи неодноразові звернення гр. Мастипан з проханням відновити ремонт в квартирі після залиття, яке відбулось у 2006 році, Наталія Володимирівна особисто перевірила стан житлового приміщення та надала доручення Наталії Вікторівні усунути виявлені недоліки.

 

Також на звернення мешканців з  вул. Феодосійська, 4, перевірили під’їзд будинку. Загалом, у будинку нещодавно була відремонтована вхідна та замінені вікна на пластикові, проте загальний стан під’їзду залишає бажати кращого. Також під час ремонту вхідної групи не було встановлено поручні, що створює незручності для людей похилого віку, яким доводиться долати круті сходи без додаткової опори. За результатами огляду було вирішено розробити попередній кошторис витрат на ремонт під’їзду та встановлення поручнів.

 

Перейти до спискуВерсiя для друку

 


  

 Консультації з громадськістю