Головна  →  Адміністрація  →  Доступ до публічної інформації  →  Звіт щодо опрацювання інформаційних запитів за 2013-2015 роки

Звіт щодо інформаційних запитів за 2015 рік

В період з 01.01.2015 по 31.08.2015 року відділом організації діловодства та контролю, а також відділом по роботі із зверненнями громадян Голосіївської РДА було отримано та зареєстровано 180 інформаційних запитів, зокрема в період:

- з 01.01.2015 по 31.01.2015 року отримано 30 інформаційних запитів, з них – 26 електронною поштою, 2 – поштою, 1 – особисто, 1 – через органи влади;

- з 01.02.2015 по 28.02.2015 року отримано 19 інформаційних запитів, з них – 6 електронною поштою, 6 – поштою, 7 – особисто;

- з 01.03.2015 по 31.03.2015 року отримано 41 інформаційний запит, з них – 14 електронною поштою, 2 – поштою, 23 – особисто, 2 – через органи влади;

- з 01.04.2015 по 30.04.2015 року отримано 21 інформаційний запит, з них – 13 електронною поштою, 3 – поштою, 1 – особисто, 4 – на особистому прийомі;

- з 01.05.2015 по 31.05.2015 року отримано 21 інформаційний запит, з них – 10 електронною поштою, 6 – особисто, 1 – через органи влади; 2 – на особистому прийомі, 2 - від інших, установ, організацій;

- з 01.06.2015 по 30.00.2015 року отримано 15 інформаційних запитів, з них – 8 електронною поштою, 3 – поштою, 3 – особисто, 1 – на особистому прийомі;

- з 01.07.2015 по 31.07.2015 року отримано 16 інформаційних запитів, з них – 8 електронною поштою, 4 – поштою, 2 – факсом, 2 – на особистому прийомі;

- з 01.08.2015 по 31.08.2015 року отримано 17 інформаційних запитів, з них – 5 електронною поштою, 4 – поштою, 5 – особисто, 1 – від інших, установ організацій, 2 – на особистому прийомі.

На всі інформаційні запити були надані відповіді в терміни, визначені законодавством.

У вересні 2015 року до Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 24 запити на отримання публічної інформації. Всі запити були зареєстровані в Голосіївській районній в місті Києві державній адміністрації від фізичних осіб у відділі по роботі зі зверненнями громадян, від юридичних осіб у відділі організації діловодства та контролю.

За формою надходження:

  • Електронною поштою – 12 запитів;
  • Особисто – 2 запити;
  • Поштою – 7 запитів;
  • Через органи влади – 1 запит;
  • Від інших органів, установ, організацій – 2 запити.

Найбільша кількість запитів надійшла від фізичних осіб – 13 запитів.

Також запити надійшли від юридичних осіб та об'єднань громадян без статусу юридичної особи – 11 запитів.

У жовтні 2015 року до Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 22 запити на отримання публічної інформації. Всі запити були зареєстровані в Голосіївській районній в місті Києві державній адміністрації від фізичних осіб у відділі по роботі зі зверненнями громадян, від юридичних осіб у відділі організації діловодства та контролю.

За формою надходження:

•          Електронною поштою – 12 запитів;

•          Особисто – 1 запит;

•          Поштою – 6 запитів;

•          Через органи влади – 1 запит;

•          Від інших органів, установ, організацій – 2 запити.

Найбільша кількість запитів надійшла від фізичних осіб – 18 запитів.

Також запити надійшли від юридичних осіб та об'єднань громадян без статусу юридичної особи – 4 запити.

У листопаді 2016 року до Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 24 запити на отримання публічної інформації. Всі запити були зареєстровані в Голосіївській районній в місті Києві державній адміністрації від фізичних осіб у відділі по роботі зі зверненнями громадян, від юридичних осіб у відділі організації діловодства та контролю.

За формою надходження:

•          Електронною поштою – 19 запитів;

•          Особисто – 2 запити;

•          Поштою – 3 запити

Найбільша кількість запитів надійшла від юридичних осіб – 18 запитів.

Також запити надійшла від юридичних осіб та об'єднань громадян без статусу юридичної особи – 8 запитів.

У грудні 2015 року до Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 19 запитів на отримання публічної інформації. Всі запити були зареєстровані в Голосіївській районній в місті Києві державній адміністрації від фізичних осіб у відділі по роботі зі зверненнями громадян, від юридичних осіб у відділі організації діловодства та контролю.

За формою надходження:

•          Електронною поштою – 10 запитів;

•          Особисто – 4 запити;

•          Поштою – 5 запитів.

Найбільша кількість запитів надійшла від юридичних осіб – 18 запитів.

Також запити надійшли від фізичних осіб та об'єднань громадян без статусу юридичної особи – 1 запит.

 

Звіт щодо інформаційних запитів за 2014 рік

За період 1 січня по 31 грудня 2014 року Голосіївською районною в місті Києві державною адміністрацією було отримано 251 інформаційний запит.

Інформаційні запити що надходили до Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації надходили з таких каналів:

Канал надходження запитів

Кількість

(за 2014 рік)

Пошта

32

Електронна пошта

128

Телефон

-

Факс

9

Інші канали:Особисто

Через органи влади, Від інших установ

73

9

По виду інформації запити розподілялись по наступних критеріях:

Вид інформації

Кількість

(за 2014 рік)

Інформація про фізичну особу

4

Інформація довідково-енциклопедичного характеру

14

Інформація про стан довкілля (екологічна інформація)

2

Інформація про товар (роботу, послугу)

4

Науково-технічна інформація

11

Податкова інформація

-

Правова інформація

1

Статистична інформація

9

Соціологічна інформація

-

Інші види інформації:

ЖКГ, Землекористування, МАФ

206

По категорії запитувачів інформаційні запити надходили від:

Категорія запитувачів

Кількість (за 2014 рік)

Фізичні особи

145

Юридичні особи

104

Об’єднання громадян без статусу юридичної особи

-

Засоби масової інформації, журналісти

2

 Звіт щодо інформаційних запитів за грудень 2014 року

У грудні 2014 року відділом організації діловодства Голосіївської РДА було отримано 32 інформаційних запити, з них 2 – отримані поштою, 30 - отримані електронною поштою. На всі інформаційні запити були надані відповіді в терміни, визначені законодавством. 

 Звіт щодо інформаційних запитів за листопад 2014 року

У листопаді 2014 року відділом організації діловодства Голосіївської РДА було отримано 10 інформаційних запитів. На 7 інформаційних запитів були надані відповіді в термін, визначений законодавством, 2 - знаходяться на розгляді. 

Звіт щодо інформаційних запитів за жовтень 2014 року

У жовтні 2014 року відділом організації діловодства Голосіївської РДА було отримано 7 інформаційних запитів. На всі інформаційні запити були надані відповіді в термін, визначений законодавством. 

Звіт щодо інформаційних запитів за вересень 2014 року

У вересні 2014 року відділом організації діловодства Голосіївської РДА було отримано 26 інформаційних запитів. На всі інформаційні запити були надані відповіді в термін, визначений законодавством. 

 Звіт щодо інформаційних запитів за серпень 2014 року

У серпні 2014 року відділом організації діловодства Голосіївської РДА отримано 3 інформаційних запити, на які була надана відповідь в термін, визначений законодавством.  

Звіт щодо інформаційних запитів за липень 2014 року

У липні 2014 року відділом роботи зі зверненнями громадян Голосіївської РДА було отримано  52 інформаційних запити, з них  11 – подані громадянами особисто, 26  – з Київської міської державної адміністрації, 6 – отримані поштою, 5 - електронною поштою, 2 - через органи влади, 2 - факсом. На всі інформаційні запити були надані відповіді в терміни, визначені законодавством.

За вказаний період відділом організації діловодства Голосіївської РДА отримано 7  інформаційних запитів, на які була надана відповідь в термін, визначений законодавством. 

Звіт щодо інформаційних запитів за червень 2014 року

У червні 2014 року відділом організації діловодства Голосіївської РДА отримано 1 інформаційний запит, на який була надана відповідь в термін, визначений законодавством.  

Звіт щодо інформаційних запитів за травень 2014 року

У травні 2014 року до відділу організації діловодства Голосіївської РДА  інформаційні запити не надходили. 

Звіт щодо інформаційних запитів за квітень 2014 року

У квітні 2014 року до відділу організації діловодства Голосіївської РДА  інформаційні запити не надходили. 

Звіт щодо інформаційних запитів за I квартал 2014 року

У I кварталі 2014 року відділом організації діловодства Голосіївської РДА було отримано 15 інформаційних запитів, з них 3 – подані громадянами особисто, 6 – з Київської міської державної адміністрації, 3 – отримані поштою, 2 - отримані електронною поштою, 1 - через органи влади. На всі інформаційні запити були надані відповіді в терміни, визначені законодавством.

Звіт щодо інформаційних запитів за березень 2014 року

У березні 2014 року відділом організації діловодства Голосіївської РДА отримано 1 інформаційний запит, на який була надана відповідь в термін, визначений законодавством.  

Звіт щодо інформаційних запитів за лютий 2014 року

У лютому 2014 року до відділу організації діловодства Голосіївської РДА  інформаційні запити не надходили.

 Звіт щодо інформаційних запитів за січень 2014 року

У січні 2014 року відділом організації діловодства Голосіївської РДА отримано 4 інформаційних запити, на які були надані відповіді в термін, визначений законодавством.

 Звіт щодо інформаційних запитів за листопад 2013 року

У листопаді 2013 року відділом роботи зі зверненнями громадян Голосіївської РДА було отримано 15 інформаційних запитів, з них 4 – подані громадянами особисто, 8 – з Київської міської державної адміністрації, 3 – отримані поштою. На всі інформаційні запити були надані відповіді в терміни, визначені законодавством.

За вказаний період відділом організації діловодства Голосіївської РДА отримано 6 інформаційних запитів, на які була надана відповідь в термін, визначений законодавством.

Звіт щодо інформаційних запитів за жовтень 2013 року

У жовтні 2013 року відділом організації діловодства Голосіївської РДА отримано 1 інформаційний запит, на який була надана відповідь в термін, визначений законодавством.

За вказаний період відділом роботи зі зверненнями громадян Голосіївської РДА було отримано 18 інформаційних запитів, з них 2 – подані громадянами особисто, 1 – отриманий по електронній пошті, 13 – з Київської міської державної адміністрації, 1 – поштою, 1 – через інші органи влади. На всі інформаційні запити були надані відповіді в терміни, визначені законодавством.

Версiя для друку

 

 



Повідомлення територіальних органів міністерств та відомств

 

    

Звернення громадян