Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Управління житлово-комунального господарства

Адреса: 03039 м. Київ, просп. Голосіївський, 17-Б

Телефон/факс: (044) 281-60-21

Електронна пошта: jkg@golosiiv.gov.ua

Розклад роботи: понеділок-четвер: 9.00-18.00, п’ятниця: 9.00-16.45;

Перерва: 13.00-13.45

 

Начальник управління  Мостова Лариса Павлівна

Дні та години прийому: ср. – з 15.00 до 17.00, пт – з 10.00 до 12.00

 

Основні функції:

- участь у реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства, підготовка пропозицій до проектів програм соціально-економічного розвитку району міста та місцевого бюджету;

- координація роботи житлово-комунальних підприємств, пов'язаної з наданням населенню району житлово-комунальних послуг;

- забезпечення в межах своїх повноважень додержання вимог нормативно-правових актів з питань житлово-комунального господарства;

- підготовка і подання в установленому порядку пропозицій щодо: удосконалення структури управління та розвитку житлово-комунального господарства району міста;

- забезпечення згідно із законодавством, реформування житлово-комунального господарства району на засадах прозорості та гласності;

- контроль за здійсненням заходів, спрямованих на забезпечення сталої роботи житлово-комунального господарства району в осінньо-зимовий період;

- прийняття об'єктів відомчого житлового фонду та комунального господарства у власність територіальної громади;

- вжиття заходів для поліпшення роботи підприємств з енергозбереження та оснащення об'єктів житлово-комунального господарства і наявного житлового фонду засобами обліку та регулювання споживання води і теплової енергії, відповідно до завдань державних та регіональних програм;

- сприяння реалізації політики у сфері реконструкції і капітального ремонту об'єктів житлово-комунального господарства;

- підготовка пропозицій щодо визначення умов укладення (розірвання) контрактів з керівниками житлово-комунальних підприємств;

- здійснення закупівель товарів, робіт та послуг, необхідних для виконання своїх завдань, у порядку встановленому законодавством;

- розгляд в установленому порядку, у межах своєї компетенції, звернень громадян, підприємств, установ і організацій, прийом громадян та вжиття відповідних заходів для вирішення порушених ними питань;

- інформування населення, через засоби масової інформації, про програми розвитку житлово-комунального господарства району, організація їх громадське обговорення;

- прийом громадян з питань приватизації;

- перевірка розрахунку площі квартири, що приватизується безоплатно, визначення вартості надлишків площ та оформлення відповідних документів;

- оформлення свідоцтв про право власності на житло.

Версiя для друку

 

Новини Центру надання адмін. послуг

 

 



Повідомлення територіальних органів міністерств та відомств

 

 

    

Звернення громадян