Головна  →  Про район  →  Соціальний захист  →  Інформація щодо діяльності державних соціальних інспекторів

Відділ державних соціальних інспекторів (далі - відділ) є структурним підрозділом Управління праці та соціального захисту населення Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Управління). Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голови районної в місті Києві державної адміністрації, положенням про орган соціального захисту населення.

Відділ здійснює контроль за правильністю надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, допомоги на дітей одиноким матерям, яка призначається з урахуванням доходів сім’ї, субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг в умовах підвищення цін і тарифів на комунальні послуги (далі - державна соціальна допомога).

Відділ проводить обстеження умов життя заявника (за його згодою) з метою визначення складу сім'ї, ступеня нужденності та можливостей знаходження додаткових джерел для її існування шляхом опитування осіб, які входять до складу сім’ї, що звертається за призначенням державної соціальної допомоги. Акт обстеження матеріально-побутових умов проживання сім’ї та з’ясування всіх обставин, викладених у заяві про надання соціальної допомоги, складається в присутності заявника і обов'язково підписується ним. В ході обстежень виявляються факти одержання доходів від здачі в оренду житла, майновий стан не відповідає задекларованому. Будь-який факт надання недостовірних даних, зазвичай, виявляється та вживаються заходи щодо повернення незаконно одержаних бюджетних коштів.

Для соціальної підтримки малозахищених верств населення сьогодні у нашій державі реалізуються програми державної соціальної допомоги та житлових субсидій. З метою обґрунтованості призначення державної соціальної допомоги та надання субсидій станом на 01.05.2018 було здійснено 960 обстежень матеріально-побутових умов проживання сімей. Державні соціальні інспектори намагаються підвищити якість перевірок правильності надання державної соціальної допомоги шляхом проведення бесід, консультацій та рекомендацій громадянам, що звернулись за її призначенням.

 

Версiя для друку

 

Новини Центру надання адмін. послуг



Повідомлення територіальних органів міністерств та відомств